juliamaria

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Julia - 30 juli 2013 10:35

Hejsan..


Åh herregud, blev jätterädd när reklam-rutan på sidan började spela ljud ;O 

Okej nu har jag lugnat mig ;) 


Idag är det ganska tråkigt väder och så. Det regnar och man blir ju lite deppig när det är så grått och mörkt ute (suck). På torsdag ska jag sova över hos Klara! Jippie! ;* Hon är en utav mina bästisar och vi bor inte så nära varandra så vi är inte med varandra så jätteofta. Det blir ju mer när vi börjar skolan sen igen. Bara 3 veckor kvar!!!!! Förresten ska ju jag börja sjuan nu... Vi byter klass då men vi är den enda skolan i hela våran kommun som inte får reda på våra klasser innan vi börjar igen på hösten (jag går på en friskola). Alla andra får reda på sina klasser redan före sommarlovet när de går i sexan :(. Jag och mina kompisar håller bara tummarna för att vi kommer i samma klass. Det är ju lite jobbigt att inte veta under sommarlovet...


Igår eftermiddag gjorde vi inte så jättemycket, Elsa åkte till en kompis så jag och mamma passade på att bada lite grann. Det fanns hopp torn och jag hoppade faktiskt från trean! (jag har hoppat förut men inte på länge för jag är ganska höjdrädd så det är en stor sak för mig). Sedan åkte vi dit igen på kvällen när Elsa kom hem. Det var några stora killar (20+) som förstörde bryggan och det var en man som sade till dom att de inte fick gå därifrån förrän de lagat bryggan. Haha, det var ganska kul att kolla på! ;D. 


Jag fick mina nya skridskor igår också, med posten. Jag har en bild här:

 

Visst är de vackra!? Helt sprillans nya också!

Ha det skönt!

  

PS. Måste testa och använda en hashtag så nu kör vi: #skridskor #regn #skola


Presentation


- Julia - 12 år - Konståkning - Vänner -

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hänger du här ofta eller?
 Ja såklart!
 Nej varför skulle jag?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards