juliamaria

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Julia - 15 juli 2013 15:48

Hallojsan!

Idag har jag varit och köpt nya skridskor!!! ;D

Det blev en modell som heter Edea Ice Fly. Jag har haft den i tre år nu och jag tycker fortfarande att den är jättebra. Skenorna blev ett märke som heter Gold Seal. De har jag haft i två år nu. Priset blev till slut ca 8.000 Japp, ni hörde rätt. Lite mer faktiskt ;). 


Det var i alla fall inte det jag skulle berätta om. Jag och Elsa gick ut lite i eftermiddags, trots det ganska dåliga vädret här. Det är molnigt. Gråååååa moln, inte fina, fluffiga vita moln utan gråa hemska moln. Ser ut som att det kommer regna. Sen blåser det ganska mycket också. Jag lade ifrån mig min jacka i gräset. Den blåste iväg och fastnade i ett träd. Jag och Elsa skrattade jättemycket när vi fick ner den ;D. När vi var utomhus testade vi också den nya appen som jag laddade ner idag. Den heter " Wide Split Lense ". Jag såg att ganska många använt den på instagram och sånt så nu har jag den också ;). Här kommer lite bilder från appen:

 

 

 

Haha kolla mitt ansikte på den sista bilden!

Ni kanske ser att det blåser ganska mycket men det var kul att ta kort ändå. Det är en app jag verkligen rekommenderar för de som gillar att fota roliga bilder!

Hoppas ni haft en grym dag!

Ha det gött!

 

Presentation


- Julia - 12 år - Konståkning - Vänner -

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hänger du här ofta eller?
 Ja såklart!
 Nej varför skulle jag?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards