juliamaria

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2013

Kräftfiske :)

Av Julia - 9 augusti 2013 07:51

Hoppsan Hejsan!


Ikväll ska vi fiska kräftor! Yaaaaaay! Det är jättekul. Speciellt när det är ,örkt ute och man får äta chips och godis (muuums). Vet inte riktigt vilka som ska vara med än men det är i alla fall mamma, jag, Elsa, Micke och Mickes son Fabian (Fabbe). Förra gången kom Fabbe på att grilla godis... Det var också ganska gott fast det smakade typ bara som varmt godis. 


Jag vet att jag inte bloggat denna veckan men jag har laddat upp videos och gjort videos till min och Elsas video blogg.

(Om du vill komma till bloggen så klicka här). Det är faktiskt ganska roliga videos och så... ;) Vi får se bara hur länge det håller, blir ju kanske inte så jättemycket att filma när vi börjar skolan om 2 veckor. Tänk att det bara är TVÅ veckor kvar! Jag vill inte!!! :(


I förrgår var vi med Wilma. Det var jättefint väder och vi gick och badade, då fick Wilma syn på en "till salu-skylt" och så fick hon en idé! 

Haha kolla denna bilden!

 

Haha! (om ni vill se resten av dagen är det bara att kolla in vår blogg: http://www.oddsisters.bloggplatsen.se/

Ha det bra!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 10 augusti 2013 16:41


Hejsan! Idag har varit superkul, i alla fall förmiddagen ;) Jag och Elsa kom på att pappa fyller år nästa vecka så vi åkte bussen in till stan för att köpa lite presenter och sånt. Jag skulle jättegärna vilja skriva vad det är men jag vågar inte fö...

Av Julia - 5 augusti 2013 09:09


Halloj!   Jag hann inte lägga upp mitt inlägg igår men här kommer det! Igår åkte vi och badaaade! Gissa vad!? Jag hopade från femman! Jättemånga gånger! Det var faktiskt första gången :) Ganska stolt över mig själv nu. Vi badade 3 gånger samman...

Av Julia - 1 augusti 2013 08:39


Hejsan!   I morse såg jag att en i min paralellklass hade lagt ut vilken klass han hade kommit i. Först trodde jag att han hade fått dem hemskickade, så som man skulle få men när min kompis Eya skickade ett sms och frågade om jag också hade fått ...

Av Julia - 30 juli 2013 10:35


Hejsan..   Åh herregud, blev jätterädd när reklam-rutan på sidan började spela ljud ;O  Okej nu har jag lugnat mig ;)    Idag är det ganska tråkigt väder och så. Det regnar och man blir ju lite deppig när det är så grått och mörkt ute (suck...

Av Julia - 29 juli 2013 09:16

Halloj! Jag och Elsa försökte göra en videoblogg både här på bloggplatsen, på blogg.se och på nattstad.se men ingenting funkar. Det visade sig att man var tvungen att lägga upp videoklippet på antingen VideoFyMe eller på YouTube. Måste man det på a...

Presentation


- Julia - 12 år - Konståkning - Vänner -

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hänger du här ofta eller?
 Ja såklart!
 Nej varför skulle jag?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards