juliamaria

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Julia - 1 augusti 2013 08:39

Hejsan!


I morse såg jag att en i min paralellklass hade lagt ut vilken klass han hade kommit i. Först trodde jag att han hade fått dem hemskickade, så som man skulle få men när min kompis Eya skickade ett sms och frågade om jag också hade fått dem så gick det upp för mig att ingen hade fått breven (förutom killen som skrev det isåfall), detta var ett tufft fall för detektiven Julia Maria...;) Så jag gick in  på vår skolsida (man kan logga in där så står det ens schema, läxor, prov m.m) och när jag gick in på kontaktlistorna så stod det att jag gick i 7B!!!!! Först skummade jag igenom listan och sen en gång till... Jag hittade Klaras namn men vart var Eyas? Hon ska ju vara på bokstaven T...Neeeeeeej, hon kom inte med! :( Åh vad jag är ledsen just nu... Eya du är en av mina absolut bästa vänner och om du läser detta vill jag att du ska veta att jag är superduperledsen över att du inte kom med mig och Klara. Samtidigt är jag glad för din skull eftersom du kom med Alice (Alice och Eya sökte till skolan för ett år sen och de var bästisar. De ville komma i samma klass men det gjorde de inte:(). 

Nog pratat om sorgliga saker.


Jag ska åka buss till Klara idag. Vi skulle ju sovit över men det gick inte för mig sen... Nu ska vi i alla fall vara med varandra på dagen. Vi har inte sett varandra på hela sommarlovet så det ska bli kul! Synd bara att inte Eya kunde komma, hon har precis flyttat och har lite mycket på gång just nu.


Igår köpte mamma en liten skolkalender till mig. Den är bra att skriva ner läxor och prov och sånt i. Jag gjorde en liten egen design till den.

Vad tycks?

 

Blev ganska nöjd själv!

Blev även tillfrågad att rita en annan design till min låtsassysters kalender!

Jippie!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


- Julia - 12 år - Konståkning - Vänner -

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hänger du här ofta eller?
 Ja såklart!
 Nej varför skulle jag?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards