juliamaria

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Julia - 10 augusti 2013 16:41

Hejsan!
Idag har varit superkul, i alla fall förmiddagen ;) Jag och Elsa kom på att pappa fyller år nästa vecka så vi åkte bussen in till stan för att köpa lite presenter och sånt. Jag skulle jättegärna vilja skriva vad det är men jag vågar inte för jag vet inte om pappa kommer kolla detta :) Jag lägger ut bilder på när vi ger dem till honom efter hans födelsedag :*

Det finns ju en till som fyller år snart, nämligen Elsa. Hon fyller år på onsdag och jag känner mig jättenöjd med hennes presenter. Hoppas hon blir glad och om inte så kan jag använda dem ;P Har bara lite dåligt samvete att jag är borta på läger då...

Fast nu retas hon så det försvann ;D
Bara skoja! Syns om en vecka för om två dagar så åker jag :*
Ha det bra!

^
En bild jag ritat ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


- Julia - 12 år - Konståkning - Vänner -

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hänger du här ofta eller?
 Ja såklart!
 Nej varför skulle jag?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards