juliamaria

Alla inlägg den 28 juli 2013

Av Julia - 28 juli 2013 09:11

Haalloojj!


Idag ska vi på kalas! Min "låtsasbror" fyllde 18 år i fredags! Grattis Fabbe! 

Ville bara gratta lite sådär officiellt... I alla fall ska vi dit idag, om det blir varmt ska vi nog bada lite grann i sjön också. Det står på vädret att det ska bli lite blandat, typ alla väder som finns! Det ska bli både solsken och åskskurar så vi får väl se lite vad det blir till slut ;). 


Det var inte det jag skulle säga egentligen, vad var det nu.... Just det! Jag har fått massor av nya saker denna veckan, tänkte visa upp lite utav dem nu. Vissa saker är från Spanien (de flesta) och några är här från Sverige. 

De första sakerna jag fick var precis innan vi skulle åka till Spanien. Det var tre vita toppar och en vit stickad t-shirt med "hål" i. Alla de sakerna var från KappAhl. 

Här är en liten bild :).

 

Topparna är inte med, bara tröjan ;)

Resten av sakerna köpte jag på en marknad i Spanien. Det är ett par pilotglasögon, en hårklämma med blommor och fjädrar på, en blå grej som man ska utanpå en knut, en present till min kompis Wilma som fyller år snart (vill inte säga vad det är om ifall att hon läser detta) och till sist en väska :).

Här är en bild på det:

 

Ja vet visst är väskan jäääättesnygg!

Ha det superbra!

 



Presentation


- Julia - 12 år - Konståkning - Vänner -

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hänger du här ofta eller?
 Ja såklart!
 Nej varför skulle jag?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards