juliamaria

Direktlänk till inlägg 22 april 2013

Ooopsi :*

Av Julia - 22 april 2013 19:13

Hej allihopa!


Jag kan ju börja med att erkänna ett litet misstag jag gjorde imorse ;) Jag råkade naturligtvis länka fel på Ebbas blogg. Om ni nu vill gå in på den så klicka här istället: Ebbas blogg. Där kan ni läsa om henne, kanske lite om mig ;), konståkning och mycket One Direction. Jag menar vem gillar inte dom!?


Det känns jätteskönt att ha börjat blogga igen, frågan är hur länge det håller... Jag tänker inte fortsätta skriva om jag inte har lusten, orken, osv. Jaja, nog om negativa saker... Det var en jätteskön dag idag. Måste erkänna att skolan var lite skön att komma tillbaka till i alla fall. Idag hade vi matte. Våran ordinare lärare var sjuk så vi hade vikarie. Inte så kul ;O. Vi gick vidare med svenska där vi nu läser boken "Pojken i randig  pyjamas", ganska bra faktiskt. Skulle vilja se filmen :) Efter rasten blev det träslöjd. Jag vet inte riktigt om jag ska avslöja vad jag gör än ( vet ju inte om någon ska få den i födelsedagspresent? ) men ni får säkert se senare. Lunchen idag bestod av kletigt mos med korv. Alltså jag vill inte klaga och så men jag är kanske inte världens största potatismos-fan... Inte på resturanger heller. Fast jag gillar ju såklart mammas mos. Om ni skulle ha smakat på det så... ja ni skulle... hmm, det finns bara ett ord för det ; Muuuuums <3 Efter lunchen begav jag mig av till ett av mina favoritämnen, nämligen engelska! Ganska roligt. Vi hade något som vi kallar " Conversation Circles". Man får ett ämne ( dagens ämne var olyckor ) och så får man prata om det i en grupp. Idag var jag med min bästis Klara och Linnea. Otroligt hur många olyckor alla råkat ut för!


Idrotten började utomhus idag. Premiär! Det var även premiär för rugby. Man fick såklart inte tacklas. Jag menar, vad kan man vänta sig? Det är ju en skola...? Man hade istället bälten med två flaggor på sig. Om någon tog din flagga så blev du tacklad.


Det var min skoldag idag då! Imorgon blir det nationella. Spännande! ;O

Ha det bra!

 

 
 
Ingen bild

mamma

23 april 2013 20:15

Å, tackar! Det var snälla ord om mitt potatismos! :)

Julia

25 april 2013 05:51

Haha, men det är ju helt underbart!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 10 augusti 2013 16:41


Hejsan! Idag har varit superkul, i alla fall förmiddagen ;) Jag och Elsa kom på att pappa fyller år nästa vecka så vi åkte bussen in till stan för att köpa lite presenter och sånt. Jag skulle jättegärna vilja skriva vad det är men jag vågar inte fö...

Av Julia - 9 augusti 2013 07:51


Hoppsan Hejsan!   Ikväll ska vi fiska kräftor! Yaaaaaay! Det är jättekul. Speciellt när det är ,örkt ute och man får äta chips och godis (muuums). Vet inte riktigt vilka som ska vara med än men det är i alla fall mamma, jag, Elsa, Micke och Micke...

Av Julia - 5 augusti 2013 09:09


Halloj!   Jag hann inte lägga upp mitt inlägg igår men här kommer det! Igår åkte vi och badaaade! Gissa vad!? Jag hopade från femman! Jättemånga gånger! Det var faktiskt första gången :) Ganska stolt över mig själv nu. Vi badade 3 gånger samman...

Av Julia - 1 augusti 2013 08:39


Hejsan!   I morse såg jag att en i min paralellklass hade lagt ut vilken klass han hade kommit i. Först trodde jag att han hade fått dem hemskickade, så som man skulle få men när min kompis Eya skickade ett sms och frågade om jag också hade fått ...

Av Julia - 30 juli 2013 10:35


Hejsan..   Åh herregud, blev jätterädd när reklam-rutan på sidan började spela ljud ;O  Okej nu har jag lugnat mig ;)    Idag är det ganska tråkigt väder och så. Det regnar och man blir ju lite deppig när det är så grått och mörkt ute (suck...

Presentation


- Julia - 12 år - Konståkning - Vänner -

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hänger du här ofta eller?
 Ja såklart!
 Nej varför skulle jag?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards