juliamaria

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Julia - 28 april 2013 12:59

Hallå allihopa!
I helgen har det hänt massor av kul! I fredags efter skolan, var jag min bästis Eya och Alice, på Knalleland och letade efter födelsedagspresenter till vår kompis Klara. Vi hittade två saker som jag hoppas hon blir glad över! Efter det kom pappa och Elsa och vi åt lite glass! Mumsigt <3 Sedan skjutsade pappa oss till vår faster Mia i Göteborg och vi sov där. På kvällen hade vi lite mys med Let's Dance.

På lördagen hämtade pappa oss igen och vi åkte tillbaka till Borås för jag skulle träna där kl 15.00 Tidigare på dagen hade jag, Elsa, Mia och vår kusin Axel varit på Göteborgs största godisaffär " Sega gubben". Där fick vi plocka en hel godispåse var! Den mysande jag med på kvällen. Vi kollade också på en film som heter Neverland. Den var jättebra fast ganska låååååång. Hela 2 timmar och 48 minuter ;)

Idag hade jag sista isträningen för denna säsongen :( Nästa blir v. 33 :) Men vi har ju fortfarande markträningen kvar. Träningen började redan kl 9.00 så vi lämnade stan kl 8.00 Jag fick skjuts av Ebbas mamma :) Nu har jag precis kommit hem från träningen och pappa är inne i stan och beställer kebabtallrik!!! Elsa är hos sin kompis Lisa så jag är helt själv.... Undra vad jag ska hitta på sen ;)
Hörs senare!
// Julia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


- Julia - 12 år - Konståkning - Vänner -

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hänger du här ofta eller?
 Ja såklart!
 Nej varför skulle jag?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards